CON OCASIÓN DO
DÍA DO LIBRO, O 23 DE ABRIL...
E COMO PRODUCTO
DO TRABALLO DESENVOLVIDO NAS AULAS
CA UNIDADE
DIDÁCTICA ELABORADA POLA AUGATECA PARA EXERCITAR AO
ALUMNADO NESTA MODALIDADE NARRATIVA.
FÍXATE NAS BASES
E PARTICIPA ! 👀👇
CON OCASIÓN DO
DÍA DO LIBRO, O 23 DE ABRIL...
E COMO PRODUCTO
DO TRABALLO DESENVOLVIDO NAS AULAS
CA UNIDADE
DIDÁCTICA ELABORADA POLA AUGATECA PARA EXERCITAR AO
ALUMNADO NESTA MODALIDADE NARRATIVA.
FÍXATE NAS BASES
E PARTICIPA ! 👀👇
En colaboración co Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso Centro imos conmemorar o aniversario do nacemento de Rosalía, convidándote a reler e repensar os seus textos, deixando libre a túa creatividade ...
PARTICIPA!👍
Imos porvos os dentes longos! 😁
Sumamos novos xogos aos fondos da Augateca. Hai de todo, para adestrar o razoamento lóxico, a expresión oral en distintos idiomas, a memoria, a estratexia, ... de matemáticas, de física, ... para pasar un intre divertido, ...
A ver cando os estreamos!!! 😉
Hoxe fixemos entrega dos PREMIOS do CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL.
Aquí tedes un vídeo cas presentadas 👇👀
Lei
os libros “Corazón de chocolate. Un
misterio para Tintimán en Compostela” e “Amor
de serea. Un misterio para Tintimán en Vigo” e os dous
son moi interesantes e divertidos.😍
Vou por partes:
- O outro libro “Amor de serea”, ten os mesmos acontecementos (ten que resolver un misterio e viaxar a algún sitio de Galicia) pero a trama acontece en Vigo.
Recomendo ler os dous e tamén animádevos a ler outro libro da saga, “A coroa de Napoleón. Un misterio para Tintimán en A Coruña”.
E se os gustan os gatos estes libros teñen un montón.🐱
Victoria Choren Rodríguez, alumna de 1º ESO A.
Arrincaron hoxe as reunións preparatorias do proxecto interdisciplinar de animación á lectura en 1º ESO, que se desenvolverá ao longo do 2º e 3º trimestre.
O proxecto, deseñado e coordinado polo equipo da Augateca, consistirá na lectura nas aulas da obra “A evolución de Calpurnia Tate” da autora J. Kelly; á vez que dende as distintas materias que colaboran ( Bioloxía, Matemáticas, CCSS, Plástica, Lingua Galega e Lingua Castelá) traballarase a comprensión e interpretación de contidos e valores, a extracción de información e significados, a contextualización, etc.
Cada alumno plasmará o produto final da súa labor nun lapbook.
Estamos desexando comezar!!! 😍